FxPro Súgó Központ: Befizetés és felvétel

Miért nem fogadta el a rendszer a hitelkártyás, bankkártyás műveletet?

Több oka is lehet annak, hogy a hitel-/bankkártyával kezdeményezett átutalás sikertelen volt. Előfordulhat, hogy túllépte a napi tranzakciós keretét vagy a kártya hitel- vagy betétkeretét. Az is lehetséges, hogy a kártyaszámot, a lejárati dátumot vagy a CVV kódot rosszul gépelte be. Kérem, ellenőrizze ezeket az adatokat! Továbbá győződjön meg arról, hogy a kártyája érvényes és nem járt le! Végül, ellenőrizze a kártya kibocsátójával, hogy a kártya jogosult-e internetes tranzakciókhoz, és hogy nincs-e valamilyen blokkoló eljárás, ami megakadályozza a kártyával történő fizetést! Find more information
Segített Önnek ez a cikk?
  1. Mi a legkisebb ajánlott kereskedési összeg?
  2. Veszíthetek nagyobb tőkét, mint amit befektettem?
  3. Hogyan tartják biztonságban az ügyfelek pénzét?
  4. Milyen fizetési mód áll rendelkezésre ahhoz, hogy az FxPro számlára tőkét elhelyezzek?
  5. Mi az FxPro E-pénztárca?
  6. Hogyan lehet tőkét az FxPro E-pénztárcára elhelyezni?
  7. Hogyan lehet az FxPro E-pénztárcáról tőkét felvenni?
  8. Milyen devizákat lehet használni az FxPro E-pénztárcához?
  9. Hogyan lehet pénzt az FxPro E-pénztárcáról a kereskedési számlára utalni?
  10. Meg lehet változtatni az FxPro E-pénztárca devizáját?
  11. Milyen átváltási árfolyamat használnak?
  12. Mennyi ideig tart egy banki átutalás, és milyen költsége van?
  13. Hogyan lehet a kifizetést intézni, ha a betéthez használt kártya törölve lett vagy érvényessége lejárt?
  14. Utalhatok pénzt a hétvégén az FxPro E-pénztárca és a kereskedési számlák között?
  15. Hogyan lehet a kifizetést banki átutalással intézni?
  16. Mennyi ideig kell várnom, amíg a kifizetett összeg megjelenik a bankszámlámon?
  17. Mennyi ideig tart a kifizetési kérelmem feldolgozása?
  18. Mennyi ideig tart, amíg a befizetett összeg megérkezik az FxPro E-pénztárcára?
  19. Milyen fizetési mód áll rendelkezésre a kifizetéshez?
  20. Felszámolnak valamilyen költséget a betételhelyezésnél és felvételnél?
  21. Milyen devizákat választhatok az FxPro számlám tőkésítéséhez?
  22. Milyen hitel-/bankkártyákat fogadnak el?
  23. Mit tehetek, ha nem érkezett meg a kifizetés?
  24. Miért nem fogadta el a rendszer a hitelkártyás, bankkártyás műveletet?
  25. Hogyan finanszírozza a számláját