info
Fektessen be felelősségteljesen!
Fektessen be felelősségteljesen!Fektessen be felelősségteljesen!A különbözeten alapuló ügyletek (CFD-k) komplex pénzügyi eszközök, és a befektetett tőke gyors elvesztésének a kockázatát hordozzák magukban a tőkeáttétel miatt. A lakossági befektetők 77%-a veszít a befektetéssel, amikor az FxPro által kínált CFD-kkel és különbözeti spekulációkkal kereskedik. Kérem, győződjön meg arról, hogy megértette a CFD-k működését és vállalhatja-e a kockázatot, hogy akár a teljes befektetett vagyonát is elveszítheti!
Fektessen be felelősségteljesen: A CFD-kkel való kereskedés komoly kockázatot hordoz magában.
FxPro Help Centre: Befizetés és felvétel

Hogyan lehet a kifizetést banki átutalással intézni?

Lépjen be az FxPro Direct platformba, válassza ki a 'Tőke kifizetése' vagy 'E-pénztárca' menüpontokat és válassza a banki átutalás módot! Tartsa szem előtt, hogy esetleg kérünk Öntől egy banki kimutatást/számlakivonatot, ami igazolja, hogy Ön a számlatulajdonos.

Tájékoztatjuk, hogy ahhoz, hogy a banki átutalási fizetési módot használhassa, először minden hitelkártyás, Paypal és Skrill betéteket fel kell használnia az elmúlt 6 hónapban.
Segített Önnek ez a cikk?
  1. Mi a legkisebb ajánlott kereskedési összeg?
  2. Veszíthetek nagyobb tőkét, mint amit befektettem?
  3. Garantálják-e a tőkevédelmet?
  4. Milyen fizetési mód áll rendelkezésre ahhoz, hogy az FxPro számlára tőkét elhelyezzek?
  5. Mi az FxPro E-pénztárca?
  6. Hogyan lehet tőkét az FxPro E-pénztárcára elhelyezni?
  7. Hogyan lehet az FxPro E-pénztárcáról tőkét felvenni?
  8. Milyen devizákat lehet használni az FxPro E-pénztárcához?
  9. Hogyan lehet pénzt az FxPro E-pénztárcáról a kereskedési számlára utalni?
  10. Meg lehet változtatni az FxPro E-pénztárca devizáját?
  11. Milyen átváltási árfolyamat használnak?
  12. Mennyi ideig tart egy banki átutalás, és milyen költsége van?
  13. Hogyan lehet a kifizetést intézni, ha a betéthez használt kártya törölve lett vagy érvényessége lejárt?
  14. Utalhatok pénzt a hétvégén az FxPro E-pénztárca és a kereskedési számlák között?
  15. Hogyan lehet a kifizetést banki átutalással intézni?
  16. Hogyan tudom meg a bankszámlájuk adatait?
  17. Mennyi ideig kell várnom, amíg a kifizetett összeg megjelenik a bankszámlámon?
  18. Mennyi ideig tart a kifizetési kérelmem feldolgozása?
  19. Mennyi ideig tart, amíg a befizetett összeg megérkezik az FxPro E-pénztárcára?
  20. Milyen fizetési mód áll rendelkezésre a kifizetéshez?
  21. Felszámolnak valamilyen költséget a betételhelyezésnél és felvételnél?
  22. Milyen devizákat választhatok az FxPro számlám tőkésítéséhez?
  23. Milyen hitel-/bankkártyákat fogadnak el?
  24. Mit tehetek, ha nem érkezett meg a kifizetés?
  25. Miért nem fogadta el a rendszer a hitelkártyás, bankkártyás műveletet?