FxPro Súgó Központ: Befizetés és felvétel

Hogyan lehet a kifizetést intézni, ha a betéthez használt kártya törölve lett vagy érvényessége lejárt?

Ha egy kártyát törölnek, akkor a kártyát kibocsátó banknak kötelessége néhány korlátozott tranzakciótípust (pl. kifizetést) biztosítani legalább 6 hónapig. Ennél fogva kérheti a kifizetést a tőke elhelyezéshez használt kártyájára, akkor is, ha már a kártya törölve lett. A kifizetett összegek az új bankkártyájára érkeznek meg, amit ugyanahhoz a bankszámlához kapcsolnak, ahova a törölt bankkártya is tartozott.

Ha a kártyához tartozó bankszámla meg lett szüntetve, akkor a bankszámla megszüntetését igazoló dokumentumot el kell küldenie a pénzügyi osztályunknak az alábbi e-mail címre accounting@fxpro.com
Segített Önnek ez a cikk?
  1. Mi a legkisebb ajánlott kereskedési összeg?
  2. Veszíthetek nagyobb tőkét, mint amit befektettem?
  3. Hogyan tartják biztonságban az ügyfelek pénzét?␣
  4. Milyen fizetési mód áll rendelkezésre ahhoz, hogy az FxPro számlára tőkét elhelyezzek?
  5. Mi az FxPro E-pénztárca?
  6. Hogyan lehet tőkét az FxPro E-pénztárcára elhelyezni?
  7. Hogyan lehet az FxPro E-pénztárcáról tőkét felvenni?
  8. Milyen devizákat lehet használni az FxPro E-pénztárcához?
  9. Hogyan lehet pénzt az FxPro E-pénztárcáról a kereskedési számlára utalni?
  10. Meg lehet változtatni az FxPro E-pénztárca devizáját?
  11. Milyen átváltási árfolyamat használnak?
  12. Mennyi ideig tart egy banki átutalás, és milyen költsége van?
  13. Hogyan lehet a kifizetést intézni, ha a betéthez használt kártya törölve lett vagy érvényessége lejárt?
  14. Utalhatok pénzt a hétvégén az FxPro E-pénztárca és a kereskedési számlák között?
  15. Hogyan lehet a kifizetést banki átutalással intézni?
  16. Hogyan tudom meg a bankszámlájuk adatait?
  17. Mennyi ideig kell várnom, amíg a kifizetett összeg megjelenik a bankszámlámon?
  18. Mennyi ideig tart a kifizetési kérelmem feldolgozása?
  19. Mennyi ideig tart, amíg a befizetett összeg megérkezik az FxPro E-pénztárcára?
  20. Milyen fizetési mód áll rendelkezésre a kifizetéshez?
  21. Felszámolnak valamilyen költséget a betételhelyezésnél és felvételnél?
  22. Milyen devizákat választhatok az FxPro számlám tőkésítéséhez?
  23. Milyen hitel-/bankkártyákat fogadnak el?
  24. Mit tehetek, ha nem érkezett meg a kifizetés?
  25. Miért nem fogadta el a rendszer a hitelkártyás, bankkártyás műveletet?
  26. Hogyan finanszírozza a számláját