FxPro Súgó Központ: Befizetés és felvétel

Milyen hitel-/bankkártyákat fogadnak el?

Elfogadunk hitel- és betéti kártyákat, beleértve a Visa, Visa Electron, Visa Delta, MasterCard, Maestro International és Maestro UK kártyákat.

Segített Önnek ez a cikk?
  1. Mi a legkisebb ajánlott kereskedési összeg?
  2. Veszíthetek nagyobb tőkét, mint amit befektettem?
  3. Hogyan tartják biztonságban az ügyfelek pénzét?
  4. Milyen fizetési mód áll rendelkezésre ahhoz, hogy az FxPro számlára tőkét elhelyezzek?
  5. Mi az FxPro E-pénztárca?
  6. Hogyan lehet tőkét az FxPro E-pénztárcára elhelyezni?
  7. Hogyan lehet az FxPro E-pénztárcáról tőkét felvenni?
  8. Milyen devizákat lehet használni az FxPro E-pénztárcához?
  9. Hogyan lehet pénzt az FxPro E-pénztárcáról a kereskedési számlára utalni?
  10. Meg lehet változtatni az FxPro E-pénztárca devizáját?
  11. Milyen átváltási árfolyamat használnak?
  12. Mennyi ideig tart egy banki átutalás, és milyen költsége van?
  13. Hogyan lehet a kifizetést intézni, ha a betéthez használt kártya törölve lett vagy érvényessége lejárt?
  14. Utalhatok pénzt a hétvégén az FxPro E-pénztárca és a kereskedési számlák között?
  15. Hogyan lehet a kifizetést banki átutalással intézni?
  16. Mennyi ideig kell várnom, amíg a kifizetett összeg megjelenik a bankszámlámon?
  17. Mennyi ideig tart a kifizetési kérelmem feldolgozása?
  18. Mennyi ideig tart, amíg a befizetett összeg megérkezik az FxPro E-pénztárcára?
  19. Milyen fizetési mód áll rendelkezésre a kifizetéshez?
  20. Felszámolnak valamilyen költséget a betételhelyezésnél és felvételnél?
  21. Milyen devizákat választhatok az FxPro számlám tőkésítéséhez?
  22. Milyen hitel-/bankkártyákat fogadnak el?
  23. Mit tehetek, ha nem érkezett meg a kifizetés?
  24. Miért nem fogadta el a rendszer a hitelkártyás, bankkártyás műveletet?
  25. Hogyan finanszírozza a számláját