Mit tehetek, ha nem érkezett meg a kifizetés?
Ha egy kifizetést banki átutalással kérvényezett és az összeg nem érkezett meg a számlájára 5 munkanapon belül, akkor kérem, vegye fel a kapcsolatot a pénzügyi ügyfélszolgálatunkkal [email protected], és küldünk Önnek egy Swift másolatot.
Ha a kifizetést hitel-/bankkártyával kezdeményezte és nem érkezett meg az összeg 10 munkanapon belül, akkor kérem, vegye fel a kapcsolatot a pénzügyi ügyfélszolgálatunkkal a következő e-mail címen [email protected], és küldünk Önnek egy számlahivatkozási számot (ARN)!
Ha a kifizetést hitel-/bankkártyával kezdeményezte és nem érkezett meg az összeg 10 munkanapon belül, akkor kérem, vegye fel a kapcsolatot a pénzügyi ügyfélszolgálatunkkal a következő e-mail címen [email protected], és küldünk Önnek egy számlahivatkozási számot (ARN)!