Gondjai vannak
az FxPro-fiók kártyával történő finanszírozásával?
Kövesse az alábbi utasításokat a betéti problémák mielőbbi megoldásához.
Felhívjuk figyelmét, hogy 10 percen belül csak két sikertelen befizetési kísérletet hajthat végre. Ha folytatja a további sikertelen fizetéseket, akkor a bank letilthatja a kártyáját. Ez szükséges intézkedés a csalárd ügyletek elkerülése érdekében.
Ha a fenti ajánlások nem oldották meg a problémát, próbáljon kapcsolatba lépni a bankjával az alábbi javaslatok alapján.
Győződjön meg arról, hogy kártyája elegendő pénzeszközzel rendelkezik a befizetéshez. Az egyenleg összegét általában személyes bankszámla platformjain keresztül (a webhelyen, a mobilalkalmazásban vagy SMS-kéréssel) tudja megnézni. Ha a kártya egyenlege nem elegendő, először töltse fel.
Győződjön meg arról, hogy helyesen írta be a bank SMS-ben küldött egyszeri jelszavát. Ha hiba történt, akkor újra be kell írnia a kártya adatait az FxPro Direct alkalmazásban, mielőtt újra kérhetii a 3D-biztonsági kódot.
A 3D-biztonsággal kapcsolatos összes kérdést - például a kódok fogadása vagy bevitele - bankja felé kell irányítania, a kártya hátoldalán feltüntetett telefonszámon.
Ellenőrizze, hogy az új fizetés nem lépte-e túl a kártya limitjét; derítse ki, hogy támogatja-e az online fizetési tranzakciókat.
A fenti információkat az online személyes bankszámláján kell megtalálnia. Ha továbbra sem tudja megoldani a problémáját, javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot a kártya kibocsátójával.