info
Fektessen be felelősségteljesen!
Fektessen be felelősségteljesen!Fektessen be felelősségteljesen!A különbözeten alapuló ügyletek (CFD-k) komplex pénzügyi eszközök, és a befektetett tőke gyors elvesztésének a kockázatát hordozzák magukban a tőkeáttétel miatt. A lakossági befektetők 77%-a veszít a befektetéssel, amikor az FxPro által kínált CFD-kkel és különbözeti spekulációkkal kereskedik. Kérem, győződjön meg arról, hogy megértette a CFD-k működését és vállalhatja-e a kockázatot, hogy akár a teljes befektetett vagyonát is elveszítheti!
Fektessen be felelősségteljesen: A CFD-kkel való kereskedés komoly kockázatot hordoz magában.
FxPro Help Centre: Befizetés és felvétel

Hogyan lehet pénzt az FxPro E-pénztárcáról a kereskedési számlára utalni?

Pillanatok alatt tud pénzt utalni a kereskedelmi számlája és az FxPro E-pénztárca között, ha belép az FxPro Direct platformba és az oldal bal oldalán található zöld ‘Tőke kezelése’ gombra kattint.

Tőke kezelése

Ezután az oldal jobb felső sarkán látható menü segítségével már utalhatja is a pénzt az FxPro E-pénztárca és a kereskedelmi számla között.

Ha a kereskedelmi számlán lévő összeg devizája különböző az FxPro E-pénztárcán lévő összeg devizájától, akkor egy ablak jelenik meg, ami mutatja az aktuális átváltási árfolyamot.
Segített Önnek ez a cikk?
  1. Mi a legkisebb ajánlott kereskedési összeg?
  2. Veszíthetek nagyobb tőkét, mint amit befektettem?
  3. Garantálják-e a tőkevédelmet?
  4. Milyen fizetési mód áll rendelkezésre ahhoz, hogy az FxPro számlára tőkét elhelyezzek?
  5. Mi az FxPro E-pénztárca?
  6. Hogyan lehet tőkét az FxPro E-pénztárcára elhelyezni?
  7. Hogyan lehet az FxPro E-pénztárcáról tőkét felvenni?
  8. Milyen devizákat lehet használni az FxPro E-pénztárcához?
  9. Hogyan lehet pénzt az FxPro E-pénztárcáról a kereskedési számlára utalni?
  10. Meg lehet változtatni az FxPro E-pénztárca devizáját?
  11. Milyen átváltási árfolyamat használnak?
  12. Mennyi ideig tart egy banki átutalás, és milyen költsége van?
  13. Hogyan lehet a kifizetést intézni, ha a betéthez használt kártya törölve lett vagy érvényessége lejárt?
  14. Utalhatok pénzt a hétvégén az FxPro E-pénztárca és a kereskedési számlák között?
  15. Hogyan lehet a kifizetést banki átutalással intézni?
  16. Hogyan tudom meg a bankszámlájuk adatait?
  17. Mennyi ideig kell várnom, amíg a kifizetett összeg megjelenik a bankszámlámon?
  18. Mennyi ideig tart a kifizetési kérelmem feldolgozása?
  19. Mennyi ideig tart, amíg a befizetett összeg megérkezik az FxPro E-pénztárcára?
  20. Milyen fizetési mód áll rendelkezésre a kifizetéshez?
  21. Felszámolnak valamilyen költséget a betételhelyezésnél és felvételnél?
  22. Milyen devizákat választhatok az FxPro számlám tőkésítéséhez?
  23. Milyen hitel-/bankkártyákat fogadnak el?
  24. Mit tehetek, ha nem érkezett meg a kifizetés?
  25. Miért nem fogadta el a rendszer a hitelkártyás, bankkártyás műveletet?