Válasszon egy témát az alábbi listából
Befizetés és felvétel
- Mi a legkisebb ajánlott kereskedési összeg?
- Veszíthetek nagyobb tőkét, mint amit befektettem?
- Hogyan tartják biztonságban az ügyfelek pénzét?␣
- Milyen fizetési mód áll rendelkezésre ahhoz, hogy az FxPro számlára tőkét elhelyezzek?
- Mi az FxPro E-pénztárca?
- Hogyan lehet tőkét az FxPro E-pénztárcára elhelyezni?
- Hogyan lehet az FxPro E-pénztárcáról tőkét felvenni?
- Milyen devizákat lehet használni az FxPro E-pénztárcához?
- Hogyan lehet pénzt az FxPro E-pénztárcáról a kereskedési számlára utalni?
- Meg lehet változtatni az FxPro E-pénztárca devizáját?
- Milyen átváltási árfolyamat használnak?
- Mennyi ideig tart egy banki átutalás, és milyen költsége van?
- Hogyan lehet a kifizetést intézni, ha a betéthez használt kártya törölve lett vagy érvényessége lejárt?
- Utalhatok pénzt a hétvégén az FxPro E-pénztárca és a kereskedési számlák között?
- Hogyan lehet a kifizetést banki átutalással intézni?
- Hogyan tudom meg a bankszámlájuk adatait?
- Mennyi ideig kell várnom, amíg a kifizetett összeg megjelenik a bankszámlámon?
- Mennyi ideig tart a kifizetési kérelmem feldolgozása?
- Mennyi ideig tart, amíg a befizetett összeg megérkezik az FxPro E-pénztárcára?
- Milyen fizetési mód áll rendelkezésre a kifizetéshez?
- Felszámolnak valamilyen költséget a betételhelyezésnél és felvételnél?
- Milyen devizákat választhatok az FxPro számlám tőkésítéséhez?
- Milyen hitel-/bankkártyákat fogadnak el?
- Mit tehetek, ha nem érkezett meg a kifizetés?
- Miért nem fogadta el a rendszer a hitelkártyás, bankkártyás műveletet?
- Hogyan finanszírozza a számláját
Azért vagyunk itt, hogy segítsünk!