FxPro Súgó Központ: FxPro Alkalmazás

Elérhető az ügyfélszolgálat az alkalmazásról, ha szükségem van segítségre vagy kérdéseim vannak?

Igen! 24/5 ügyfélszolgálati csapatunk mindig a segítségedre áll, bármilyen kérdéssel vagy útmutatással, és még könnyebbé tettük a közvetlen kapcsolattartást velük élő chat segítségével anélkül, hogy el kellene hagynod az alkalmazást. Egyszerűen válassza az 'Egyebek' menüt, majd kattintson az 'Élő támogatás' gombra, hogy élő chaten kapcsolatba léphessen ügyfélszolgálati csapatunkkal.

Segített Önnek ez a cikk?
  1. Mi az FxPro alkalmazás?
  2. Hány kereskedési számlát nyithatok az FxPro alkalmazásban?
  3. Hogyan regisztrálhatok az FxPro alkalmazásban?
  4. Milyen fizetési módok érhetők el az FxPro alkalmazásban?
  5. Finanszírozhatom az FxPro Walletomat - E-pénztárcámat- az alkalmazás használatával?
  6. Átutalhatok pénzt az FxPro alkalmazással?
  7. Hogyan tudok pénzt kivenni az FxPro Alkalmazás használatával?
  8. Nyithatok kereskedési számlát az FxPro Alkalmazás használatával, és hogyan?
  9. Hogyan használhatom a kereskedési aktívák listáját az FxPro alkalmazásban?
  10. Hogyan találhatok meg egy adott instrumentumot?
  11. Hogyan nyithatok kereskedést az FxPro alkalmazásban?
  12. Hogyan módosíthatok egy pozíciót az FxPro alkalmazással?
  13. Hogyan zárhatok le egy kereskedést az FxPro alkalmazás használatával?
  14. Lezárhatok részben kereskedést az FxPro alkalmazásban?
  15. Hol találhatok információkat számlaegyenlegemről, letétről -margin-, szabad letétről és tőkéről -equity-?
  16. Hol találhatom meg a lezárt ügyletek történetét?
  17. Hogyan engedélyezhetem a gyors kereskedést és az egyérintéses kereskedést?
  18. Hogyan állíthatok be emlékeztetőket a gazdasági hírekhez?
  19. Hogyan használhatom a szálkeresztet -crosshair-?
  20. Hogyan adhatok hozzá volumeneket a diagramhoz?
  21. Milyen diagramtípusok állnak rendelkezésre?
  22. Milyen biztonsági funkciók érhetők el az alkalmazásban?
  23. Hogyan változtathatom meg a jelszavamat az alkalmazáson keresztül?
  24. Nyithatok demószámlát és kereskedhetek rajta az alkalmazáson keresztül?
  25. Milyen nyelveken érhető el az alkalmazás?␣
  26. Hogyan kezelhetem a push értesítéseket és az e-mail beállításokat?
  27. Elérhető az ügyfélszolgálat az alkalmazásról, ha szükségem van segítségre vagy kérdéseim vannak?