FxPro Súgó Központ: FxPro Alkalmazás

Hogyan kezelhetem a push értesítéseket és az e-mail beállításokat?

Rendszeresen küldünk push értesítéseket a növekvő piaci volatilitásról és a jelentős piaci mozgásokról, hogy valós időben tájékoztathassunk a népszerű instrumentumokról szóló legfrissebb információkról. Az 'Értesítések' beállításokból az 'Egyebek' menüben engedélyezheti vagy letilthatja ezeket a értesítéseket.

Az ebben a szakaszban található napi kereskedési központi technikai elemzésekre és vállalati hírlevelekre is feliratkozhat vagy leiratkozhat.

Segített Önnek ez a cikk?
  1. Mi az FxPro alkalmazás?
  2. Hány kereskedési számlát nyithatok az FxPro alkalmazásban?
  3. Hogyan regisztrálhatok az FxPro alkalmazásban?
  4. Milyen fizetési módok érhetők el az FxPro alkalmazásban?
  5. Finanszírozhatom az FxPro Walletomat - E-pénztárcámat- az alkalmazás használatával?
  6. Átutalhatok pénzt az FxPro alkalmazással?
  7. Hogyan tudok pénzt kivenni az FxPro Alkalmazás használatával?
  8. Nyithatok kereskedési számlát az FxPro Alkalmazás használatával, és hogyan?
  9. Hogyan használhatom a kereskedési aktívák listáját az FxPro alkalmazásban?
  10. Hogyan találhatok meg egy adott instrumentumot?
  11. Hogyan nyithatok kereskedést az FxPro alkalmazásban?
  12. Hogyan módosíthatok egy pozíciót az FxPro alkalmazással?
  13. Hogyan zárhatok le egy kereskedést az FxPro alkalmazás használatával?
  14. Lezárhatok részben kereskedést az FxPro alkalmazásban?
  15. Hol találhatok információkat számlaegyenlegemről, letétről -margin-, szabad letétről és tőkéről -equity-?
  16. Hol találhatom meg a lezárt ügyletek történetét?
  17. Hogyan engedélyezhetem a gyors kereskedést és az egyérintéses kereskedést?
  18. Hogyan állíthatok be emlékeztetőket a gazdasági hírekhez?
  19. Hogyan használhatom a szálkeresztet -crosshair-?
  20. Hogyan adhatok hozzá volumeneket a diagramhoz?
  21. Milyen diagramtípusok állnak rendelkezésre?
  22. Milyen biztonsági funkciók érhetők el az alkalmazásban?
  23. Hogyan változtathatom meg a jelszavamat az alkalmazáson keresztül?
  24. Nyithatok demószámlát és kereskedhetek rajta az alkalmazáson keresztül?
  25. Milyen nyelveken érhető el az alkalmazás?␣
  26. Hogyan kezelhetem a push értesítéseket és az e-mail beállításokat?
  27. Elérhető az ügyfélszolgálat az alkalmazásról, ha szükségem van segítségre vagy kérdéseim vannak?